پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1078
نویسنده : Xeos_Ali

آنقدر دنیای فناوری با سرعت پیش می رود که اسکنر اثر انگشت آیفون 5S موسوم به تاچ آی دی هنوز نیامده دارد قدیمی می شود و ممکن است در بعضی زمینه ها بازی را به فناوری جدید دیگری واگذار کند.

 
نام این فناوری SilentSense است که درواقع الگوریتمی ست برای تشخیص شما از طریق لمس کردن ولی بدون حسگر اثر انگشت. این الگوریتم با استفاده از حسگرهای دیگری که در تلفن های هوشمند وجود دارد به سرعت حالات شما موقع تپ کردن یا سوایپ کردن صفحه را یاد می گیرید و در دفعات بعد با این روش تشخیص تان می دهد.
 
SilentSence هنوز در حال توسعه است. این فناوری جدید با بهره گیری از حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ حدود جابجایی صفحه تلفن را هنگام لمس شدن اندازه می گیرد. همزمان فشاری که در این هنگام به صفحه وارد می شود و نیز ابعاد انگشتان شما را نیز می سنجد. اینگونه صاحب تلفن را به عنوان یک کاربر منحصر به فرد می شناسد.
 
مهم ترین ویژگی این فناوری امنیت بالای آن است. در مطالعات اولیه مشخص شده که SilentSense قادر است صاحب تلفن را با ده بار تپ کردن و با دقتی در حد ۹۹ درصد شناسایی کند. اما با میانگین ۲.۳ بار تپ کردن هم نرم افزار توانسته با دقت ۹۸ درصد عملیات تشخیص را به درستی انجام دهد.
 
هنوز تا نهایی شدن این فناوری فاصله داریم و سوال های زیادی درباره آن بی پاسخ مانده. مثلاً اینکه تا کنون آزمایش ها را حین بازی کردن با تلفن همراه انجام داده اند، اما اگر کسی فقط نیاز به تشخیص هویت لحظه ای مانند عملیات خرید اپلیکیشن یا چیزهایی شبیه به آن داشته باشد آیا این فناوری راه حلی خواهد داشت؟
 
در اینکه SilentSense می تواند در افزایش امنیت در دستگاه های همراه موثر باشد شکی نیست فقط باید تکمیل تر شود تا ببینیم چطور می توان در کارهای مختلف از آن استفاده کرد، و البته تجاری سازی و بازاریابی آن نیز مسئله دیگری است.
 
منبع:نارنجی


:: موضوعات مرتبط: آموزش , مقالات , ,
:: برچسب‌ها: فناوری SilentSence , فناوری SilentSence بدون نیاز به اثر انگشت تنها از نحوه لمس کردن تلفن , SilentSence ,



لباسی مخصوص جسد انسان!!
نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392
بازدید : 1212
نویسنده : Xeos_Ali


یک هنرمند و مخترع به نام Jae Rhim Lee لباسی ویژه ابداع کرده که جسد انسان را به تدریج می خورد و تجزیه می کند! این لباس از چند نوع قارچ تشکیل شده که می توانند یک جسد را به تدریج تجزیه و به خاک تبدیل کند.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , مقالات , ,
:: برچسب‌ها: لباسی مخصوص جسد انسان , لباسی مخصوص , مخصوص جسد انسان ,



زندان و جریمه برای ویروس‌نویسان در ژاپن
نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392
بازدید : 1155
نویسنده : Xeos_Ali

طبق قانون تصویب شده در پارلمان ژاپن، افرادی که به نوشتن و انتشار ویروس‌های رایانه‌یی اقدام کنند، با جریمه یا حداکثر سه سال زندان مجازات می‌شوند.

پلیس تحت قانون جدید می‌تواند اطلاعات ارتباطات ای‌میلی مظنونان را از خدمات‌دهندگان اینترنتی دریافت کند...


:: موضوعات مرتبط: آموزش , مقالات , ,
:: برچسب‌ها: زندان و جریمه برای ویروس‌نویسان در ژاپن , ژاپن , ویروس‌نویسان , ویروس‌نویسان در ژاپن , زندان و جریمه ,



بازدید : 1448
نویسنده : Xeos_Ali

شرکت آی‏ بی‏ ام قصد دارد پردازنده‏‌های رایانه‏‌ای تولید کند که عملکرد آنها شبیه مغز انسان است. آی. بی. ام اخیراً الگوی نرم‌ افزاری ویژه این پردازنده‏‌ها را نیز ابداع کرده است.برای مطالعه مقاله کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , مقالات , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: آی بی‌ ام پردازنده‏‌هایی شبیه مغز انسان می‌سازد،آی بی‌ ام ,



بازدید : 1284
نویسنده : Xeos_Ali

 

آنچه در این هفته به عنوان بهترین هایی که در دنیای فناوری گذشته براتون در نظر گرفته ایم و بیش از پیش براتون جالب از لپ تاپ سونی وایو Pro13 گرفته که یک لپ تاپ تما م عیار تا رنج رور 2013 که در واقع یک ماشین با کلاس جاده ای محسوب می شود و شاید براتون سوال باشد که چرا تبلت،لپ تاپ و دوربین سامسونگ رو در این مجموعه ندیدیم که این هفته به تازگی از سوی سامسونگ معرفی شده اند. برای این منظور باید تا هفته بعد منتظر باشین. با هم مروری می کنیم به جالب ترین فن آوری هایی که در این هفته ارائه شده اند.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , آموزش , مقالات , ,



مفهوم بلیط الکترونیکی
نوشته شده در سه شنبه 27 خرداد 1392
بازدید : 1827
نویسنده : Xeos_Ali

سفر با یک قایق بادبانی بزرگ و شیک ، قطعا یک تجربه لذت بخش برای شما خواهد بود. با این حال، پیچیدگی در شناسایی بخش های مختلف قایق بادبانی وجود دارد. برای کمک به مسافران که اقامتی عاری از سردرگمی در قایق بادبانی داشته باشند، مفهوم بلیط الکترونیکی ارائه شده است. یک نکته جالب درباره بلیط های الکترونیکی این است که اگر اطلاعاتی را که از روی این بلیط های الکترونیکی وجود دارد ،پاک کنیم  این اطلاعات قابل بازیابی خواهد بود. بلیط الکترونیکی یک سنسور نوری حساس دارد که کمک می کند تا با تغییر روشنایی در طول روز...


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: مفهوم بلیط الکترونیکی , صنعت توریسم , بلیط فروشی , راهنمای مسافرین گردشگری , تکنولوژی برتر , تکنولوژی اینده ,



نگاهی به هدفون PSB M4U 1
نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392
بازدید : 1725
نویسنده : Xeos_Ali

هدفون PSB M4U 1 یک صدای واضح،درست و عالی را در اختیار کابر قرار می دهد. این هدفون دو اتصال دهنده کابل و یک دکمه که کارکنترل و برقراری تماس تلفنی را فراهم می سازد برخوردار است. این هدفون با خود یک کیف شیک برای حمل و پد های اضافه قابل جایگزینی باعث جذب نظر بیشتر کاربر خواهد بود.

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: تازه های تکنولوژی , هدفون , تازه های هدفون , جدیدترین هدفون آرشیو , PSB M4U 1 , نگاهی به هدفون ,



بازدید : 1340
نویسنده : Xeos_Ali

 

لئوناردو داوینچی دانشمند، مجسمه‌ساز و نقاش مشهور قرن 15 است که ایده‌ی ابداع بسیاری از وسائل پرکاربرد امروزی از نوشته‌ها و آثار وی برداشت شده است؛ از دستگاه فکس گرفته تا اسلحه خودکار، چتر نجات، چرخ‌بال و بسیاری از تجهیزات مدرن را می‌توان با جزئیات کامل در طراحی‌های او یافت. به همین روی طرح‌های شماتیک و یادداشت‌هایی که از او به یادگار مانده، گنجینه‌ای ارزشمند برای محققان به شمار می‌رود. اخیراً یکی از محققان دانشگاه ایلینوی به نام بورت ویلدر مدعی است که شواهد انکار ناپذیری در باره‌ی ابزاری مشابه عینک گوگل را یافته است که پیش‌تر توسط این هنرمند و مخترع ایتالیایی ارائه شده بوده است.برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش , مقالات , ,
:: برچسب‌ها: Da Vinci , Google , Google Glass , آیا ایده‌ اولیه‌ عینک گوگل متعلق به داوینچی است؟ , Occhiovita Immagine , چشم تصویر زندگی , عینک گوگل ,



برترین تصاویر ماهواره‌ای 2012
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1391
بازدید : 1390
نویسنده : Xeos_Ali

جشنواره سالانه قایق بادبانی - مونت کارلو

کوه فوجی، بلندترین قله ژاپن

برای دیدن عکس های بشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: برگزیده , تصاویر , فضایی , دهکده المپیک , معدن مس , یخچال , گرینلند ,



بازدید : 1783
نویسنده : Xeos_Ali

چندی پیش که شرکت ریم سیستم عامل بلک بری 10 را به همراه دو تلفن Z10 و Q10 معرفی نمود و آن را به عنوان زیرساخت تازه‌ی نرم‌افزاری برای گوشی‌های خود در نظر گرفت. این کمپانی کانادایی با طرح‌های ویژه‌ای که برای توسعه دهندگان نرم افزاری در نظر گرفت، توانست در فاصله بسیار کمی تعداد اپلیکیشن‌های تحت سیستم‌عامل نوپای خود را به 70 هزار برساند که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر به شمار می‌رود. اما به نظر می‌رسد بسیاری از این برنامه‌ها از اندروید قرض گرفته شد‌ه‌اند.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: 28 هزار اپلیکیشن اندرویدی برای بلک بری 10 پورت شدند , بلک بری 10 , تلفن Z10 و Q10 , 70 هزار برنامه کاربردی دارد , ,



HzO و ضدآب کردن تلفن های هوشمند!!!
نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391
بازدید : 827
نویسنده : Xeos_Ali

اکنون شرکت های زیادی هستند که سعی دارند کیس و پوشش هایی برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بسازند تا آن را ضدآب کنند. اما به نظر می رسد که قرار است این کار از این پس غیرضروری باشد. چه می شد اگر گجت های مان می توانستند بدون هیچ محافظ خارجی از غوطه خوردن در رودخانه یا استخر جان سالم به در ببرند؟

آیا واقعا میخواهید بدانید که گوشی هایمان در آینده اینگونه خواهند بود یا نه؟ پس ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: HzO , ضدآب , تلفن های هوشمند , WaterBlock , شرکت HzO , TAG Heuer , ,



۵ گوشی برتر آندرویدی که در سال ۲۰۱۳ می آیند
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391
بازدید : 869
نویسنده : Xeos_Ali

2013 را سال گوشی های هوشمند نامیده اند.سالی که باید منتظر شگفت هایی مانند گوشی های 8 هسته ای و شاید هم گوشی هایی خم شونده باشیم.نوکیا از طرفی با گوشی های مبتنی بر ویندوز فون،آخرین تیر خود را هم شلیک می کند و سونی هم با گوشی های شگفت انگیز و ضد آب خود همچنان به جنگ کهکشان های سامسونگ و آیفون های اپل می آید.اما امروز در این پست 5 گوشی برتر و قدرتمندی که در سال 2013 معرفی می شوند را با هم مرور می کنیم.در ادامه با ما همراه باشید.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: Google NEXUS , HTC M7 , MOTOROLA X , MOTOROLA X Phone , SAMSUNG GALAXY S4 , SONY Z YUGA , سامسونگ گلگسی اس 4 , سونی , گوشی های اندرویدی جدید ,



در مورد تاریخچه ی سامسونگ چه میدانید؟
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391
بازدید : 898
نویسنده : Xeos_Ali

سامسونگ.نام بسیار قابل احترام و کهنی که 99 درصد در هر خانه و یا بهتر بگوییم.هر جایی دیده می شود.از یخچال و جارو برقی گرفته تا موبایل و فلش مموریهایی که در کشوی میزتان است.به جرات می توان گفت،شرکتی مانند سامسونگ که این همه تنوع محصول داشته باشد،وجود ندارد.شاید اطلاع نداشته باشید که در کره ی جنوبی سامسونگ دارای شرکت های کشتی سازی و ماشین سازی هم می باشد و تنها به محصولات الکترونیکی ختم نمی شود.اما غولی مانند سامسونگ از کجا آمده است؟ادامه ی مطلب را از دست ندهید.


:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: : Samsung , سامسونگ , گلکسی اس 3 , گلگسی اس 2 , تاریخچه سامسونگ , تاریخ سامسونگ ,



تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد